guzel-karimla-beraber-kuzenimi-aramiza-aldik

Güzel Karımla Beraber Kuzenimi Aramıza Aldık

Bu hikayeyi canlı canlı dinleyerek telefonda boşalmak istersen
Hemen Ara: 00322 588 96 86

Herkese iyi akşamlar diliyorum, saçma sapan siteler varken bu güzel siteyi yeni buldum ve hemen takip etmeye başladım, güncel ve yayınlamaların hızlı olduğunu düşünüyorum. Ben de yaşadığım erotik hikayeleri burada paylaşacağım ki, paylaşmayı, anlatmayı ve yazmayı oldukça severim. Tabuların yıkılması ve sırların paylaşılması ayrıca heyecanlandırır beni.

Yaşadığım hikaye Almanya’dan misafirliğe gelen kuzenim Murat ile ilgili. Karımla ayni yastayız ve yaşlarımız 35. Murat 19 yaşında. Evleneli 6 yıl oldu ki ilk yıl hariç her yıl muhakkak yazın Türkiye’ye geldiklerinde bizde kalırdı Murat. Yine bize gelmişti. Artık yaşı itibari ile fiziksel gelişimini tamamlamış sayılırdı, 1.85 boylarında, yakışıklı biridir. İlk gün aksam yedik içtik, biraz dışarı çıktık derken odalarımıza geçtik uyuduk. Bir ara lavaboya ciktigimda, odasindan isik geliyordu gece 3e geliyordu saat ki bakayım dedim acaba ışığımı açık unuttu diye, kapıya arkası donuk PC de porno izliyor, masturbasyon yapıyordu. Kapı az açık olduğu için pek görünen bir şey yoktu zaten görmesin diye hemen çekilmiştim. Lavaboya geçince vay pezevenk, azmış herhalde diye aklımdan geçirmiştim. Ertesi gün sabah kahvaltıya kalktık. Esim Aylin’in altında kısacık bir sort vardi, üzerinde askılı beyaz tisortu. İçine sutyen giymezdi ki cogu zaman sutyen kullanmaz. Gayet diri memeleri var. Fazla iri olmadığı için sutyeni sadece dekolte giyeceği zaman memeleri iri görünsün diye kullanırdı. Meme uçları fazlasıyla belli oluyordu tisortünden. Murat da penye sort giymişti, belli ki altında kulot ya da iç çamaşırı yoktu, dalgası sağa sola sallanıyor, belli oluyordu. Aksamdan olaya tanık olunca gözüm takılmadan edemedim. Bir ara dikkatimi çekti ki Aylin de Murat’in dalgasına bakıyordu. Karımla cok rahat her konuyu konuşabiliriz ki birlikte bir cok anımız olmuştur seks konularında. Öğlen gibi yalnız kaldım Aylin’le ve muhabbeti istediğim noktaya getirerek “Murat epey bir gelişmiş gecen yıldan bu yana değil mi?” dedim. Aylin sabah dalgasına baktığını gizlemez bir edayla “farkettim sabah dal dassak sallaya sallaya geziyordu, buyumus masallah” dedi. Murat’la her gelişinde hamama gider kese yaptırırdık ki duşa girerken Murat “Abi hamama gidemedik keseye, bir kese atsaydın bana, olur mu?” dedi. Olur geç sen geliyorum ben dedim. Duşa girdi 2 dakika sonra ben gittim, altında slip sort kilotu vardi beyaz renkte. Suda ıslanınca malafat meydandaydı. Uyuyordu ama epey kalın görünüyordu. Bu ne lan pezevenk yediğin içtiğin oraya mi gidiyor dedim, gülüştük. İdare eder abi iste, is görüyor dedi. Ama bu ara banyonun kapı açık, konuşmaları muhtemelen Aylin duyuyor. Sırtına kese yaparken, aklıma çakallık geldi, Aylin’i cağıracaktım, bunu normal yapmalıydım, dikkat çekmeden. Ebeveyn banyosunda özel duş jelim vardi, bakim içerikli filan. Aylin’e seslendim “Aylin, canim ebeveyn banyosundaki benim jeli getirir misin? Kıyak yapayım kuzene” dedim. Olur canim dedi, bu ara da Murat abi ayıp olmasın simdi filan derken Aylin yanımıza geldi mobil sex hikayeleri. Önümüzde hafif eğilerek, memeler frikik verdi, jeli önümüze koydu. Murat’a dondu, nasıl sırtını kazır abin, söyle bastırmasın fazla filan dedi. Murat titrek sesle aynen yenge fena bastırıyor bu filan dedi. Ama konuşmalar olurken Aylin’in gözler Murat’in dalgaya kayıyor, bunu farkedince Murat’in dalga kalkmaya başladı. Bacağını sikiştirdi filan ama 18-20 cm vardır keratanın dalga ki nereye saklasın. Dalga okuz gibi kalkınca dedim, ne lan pezevenk yengene dalgani mi kaldiriyon dedim. Aylin sen cikabilirsin, noyeti bozdu bu dedim. Ya abi cok utandım, yenge kusura bakma gilan derken. Abi cik sende ya bak cok kotu oldu filan demeye basladi, stresten dalgasi da uyumaya başladı ki ” Murat ne stres yaptın, rahat ol. Yengen de hiç yarrak görmediydi zaten” dedim. Iyi bakalim, oyle olsun dedi, konu kapandi. Aylin’in yanına geçtim ben, hadi sayemde gördün dalgasını Murat’in dedim. Aylin ” maşallah neydi o öyle, hani izin versen elime alacaktım meraktan” dedi. Gecesine bira içtik epey, Aylin’le konuşmuştuk ki bir tezgah hazırlayacak biraz yaramazlık yapacaktık. Daha ziyade Aylin yapacaktı yaramazlığı. Bira içerken bir ara muhabbeti keseye getirdik. Aylin” Murat sabah kese iyi geldi demi” dedi. O da hakketen insanin derisi hava alıyor dedi ve “sabahki manzara için kusura bakma yenge, senle alakası yok” diye ekledi. Aylin de olsa ne olacak, sorun yok dedi. Aylin “Ben duşa girecem kim kese yapacak bana, hep size mi” dedi. Kafalar da tam kıvamındaydı ki ben devreye girdim hemen “Murat öğrendin mi keseyi, yarin lazım olur evlenince geç sen yap, antrenman olsun” dedim. O da ya ben çekinirim, ben sana atarim kese abi dedi. Ben de “Lan geç hadi, benim halim yok, yoruldum sen genç adamsın, üzmeyelim yengeni” dedim. Aylin de “amma naz yaptınız he, gidiyorum ben kim geliyorsa gelsin dedi, duşa geçti. Hadi dedim Murat’a hadi. Kalktı, banyoya gitti. Ben oturuyordum. Aylin iç çamaşırı ile içerdeydi. Gittim Murat içerde kopuk ayarlıyor, Aylin yönü ona doğru oturuyor. Aylinin arkasına geçti başladı yapmaya, Aylinin sutyene takılıyor kese bezi ben dedim Murat açsana sutyenin lastiğini abicim, sırtını acıtacak yengenin dedim. Açti pezevenk. Sutyen Aylinin memelerin üzerinde duruyordu ki, Aylin sutyeni atti elleriyle memelerini kapatıyor, bu arada Murat’in dalga kalktı ama Aylin görmüyor. Sırtına yapınca tamam mi yenge dedi ben de oğlun, önüne yapmıyacan mi dedim. Aylin’e dedim cok su ellerini artık, Aylin ellerini çekti Murat adeta sikiyor bakışlarıyla yengesini seks hikayesi. Malafatı da tas gibi. Aylin suratının önündeki dalgaya bakıyor, Murat da memeleri okşuyor mu kese mi yapıyor belli degil derken, Aylin ayaga kalti. Memeler tum zerafetiyle karsimizda ki amcigi da beyaz kulot ıslandığı için belli oluyor Murat adete sikiyordu. Ayaga kalkinca Aylin kulotu cikardi, halen icerdeyiz, ses yok ama hamlede yok. Sadece Aylin i izliyoruz. Murat da gozlerini bile kirpmiyor. Aylin gozumuzun onunde durlanirken 2 dakika kadar izledik, hadi yeter la, yengeni götürecen simdi dedim. Banyodan çıktık daha sonra. Murat “abi kusura bakma, cok güzeldi yenge, baka kaldım” dedi. Bira içmeye devam ettik içeride hoş sohbetle

Ben Buse telefonda seni boşaltmamı istermisin?
Telefon Numaram: 00322 588 96 86

Bir Cevap Yazın

Tüm alanları doldurunuz.Mailiniz gizli kalacaktır. *